luni, 20 iulie 2009

prefata...

numele meu este adrian,am 16 ani si sunt foarte incantat de drumul meu in aceasta lume,deoarece viata mea este o punte de legatura dintre vis si realitatea universului.nu regret nimic din tot ce am facut in aceasta viata...voi incerca sa calatoresc impreuna cu voi intr-o lume mistica:copilaria-taramul zambetelor si momentelor magice de fericire...fiecare am pasit macar o data,daca nu de nenumarate ori pe acest taram-fiecare purtam in suflet o amintire de pe acest taram in care ne-am jucat nu pentru a fi fericiti,sau pentru a ne scufunda intr-o lume in care toate legile universului sunt incalcate,ci pentru a creste,pentru a afla raspunsuri la enigmele lumii...basmul a fost doar o oglinda in care marile raspunsuri isi aratau partea necunoscuta de nimeni...jucariile erau generatorul universal de zambete.poate dupa aceasta calatorie vom ajunge la concluzia ca am parasit un taram minunat,pe care nu-l vom mai putea vizita niciodata...suntem departe in aceste momente de timpul copilariei,dar daca ne vom uni intr-o calatorie vom putea reusi sa ajungem din nou pe taramul eroilor de poveste.pe parcursul acestei calatori doresc sa-mi reamintesc momentele fericite,in care totul parea atat de frumos si minunat..doresc sa mai calatoresc o data in lumea in care am reusit sa-mi vindec orice suferinta,orice rana....copilaria este visul din care ne-am trezit doar pentru a simti gustul fricii,al suferintei..facem multe GRESELI pe acest pamant,dar momentul in care parasim lumea copilariei este o greseala grava care ne va afecta pentru totdeauna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu